Online Symposium Re-integratie werkt! Focus op arbeidsparticipatie! - Online Symposium La Ré-intégration, ça fonctionne! Focus sur la participation au travail!

NL:

Keynote 1:  Disability Management – Prof. Michiel Reneman – Universiteit Groningen – Nederland

Keynote 2:  Re-integratie - Dr. Mylle – IDEWE

Workshop 1:

Functional Capacity Evaluation – Dr. Stijn De Baets (Ugent) – Mw. Katrien Vermeulen (Uz Gent) – Mw. Stien Hennaert (GTB) – Mw. Kirsten Van Kelst (RIZIV)

Workshop 2:

Re-integratie in de praktijk – Prof. Dr. Kristine Oostra (Uz Gent) – Mw. Katrien Vermeulen (UZ Gent) – Mw. Kirsten Van Kelst (RIZIV)

Workshop 3:

Duurzaam thuiswerk – Prof. dr. Dominique Van de Velde (Ugent) -  Mw. Stien Hennaert (GTB) – Johan Stevens (VDAB) – Nikolaj Basselé (VDAB)

Na inschrijving zal u nog gevraagd worden om een keuze voor deelname aan de workshops door te geven.

FR

Keynote 1:  Disability management - Prof. Michiel Reneman - Université de Groningen - Pays-Bas

Keynote 2:  Réintégration - Dr. Mylle – IDEWE

Workshop 1:

L’ évaluation des capacités fonctionnelles - Dr. Stijn De Baets (Ugent) - Mme Katrien Vermeulen (Uz Gent) - Mme Stien Hennaert (GTB) - Mme Kirsten Van Kelst (NIHDI)

Workshop 2:

La réintégration en pratique - Prof. Dr. Kristine Oostra (Uz Gent) - Mme Katrien Vermeulen (UZ Gent) - Mme Kirsten Van Kelst (NIHDI)

Workshop 3:

Télétravailler sainement - Prof. Dominique Van de Velde (Ugent) - Mme Stien Hennaert (GTB) - Johan Stevens (VDAB) - Nikolaj Basselé (VDAB)

Après l'inscription, il vous sera demandé d'indiquer votre choix de participer aux workshops.

Schrijf je hier in voor lessen uit deze cursus

Online beschikbaar
Beschrijving

Docenten:

Prof. Michiel Reneman – Universiteit Groningen – Nederland - Dr. Mylle – IDEWE - Dr. Stijn De Baets (Ugent) – Mw. Katrien Vermeulen (Uz Gent) – Mw. Stien Hennaert (GTB) – Mw. Kirsten Van Kelst (RIZIV), Prof. Dr. Kristine Oostra (Uz Gent) –  Prof. dr. Dominique Van de Velde (Ugent)  – Johan Stevens (VDAB) – Nikolaj Basselé (VDAB)

Inschrijven op deze les

Prijs
€ 60,00
Eventuele kortingsprijs afh. van uw profiel (zie winkelmandje)
29/04/2021 - 09:30-15:00